TAG: 50 przypadkowych pytań o mnie

 Cześć  ♥ Dziwię się samej sobie, że nagle stałam się jakaś hmm... systematyczna? Nigdy nie umiałam prowadzić normalnie jakiejś strony na f...

 Cześć ♥ Dziwię się samej sobie, że nagle stałam się jakaś hmm... systematyczna? Nigdy nie umiałam prowadzić normalnie jakiejś strony na facebooku, czy jednego z wcześniejszych blogów. Aktualnie siedzę w domu, owinięta kocykiem czekając, aż rodzice wrócą i słuchając muzyki. Od Piątku leżę chora, z bolącym gardłem, głową, katarem i lekkim kaszlem, koszmar. Dobra koniec tego, przejdźmy do konkretów. 
 Pomyślałam, żeby zrobić TAG - 50 przypadkowych pytań o mnie, abyś mnie lepiej poznali? Chyba tak, w końcu lepiej jest znać osobę, którą się czyta hehe. 

1. Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu?
- O matko, chyba telefon i słuchawki. Pomimo tego, że mam tylko wi-fi w swoim telefonie, więc nie mam internetu gdzie chcę, zawsze mam go ze sobą. W świecie jest teraz dosyć niebezpiecznie, a tak zawsze można szybko gdzieś zadzwonić. 

2. Ulubiony sklep z ciuchami?
- Muszę przyznać, że nie robię często zakupów z odzieżą. Uwielbiam H&M, New Yorker, Sinsay, House, C&A, czasem Reserved. Bardzo podobają mi się sklepy internetowe typu Sheinside, Choies, Dresslink. 

3. Czy lubisz pływać?
- Nawet nie umiem haha. No chyba, że wezmę moje sławne, duże, pompowane koło hah. 

4. Masz jakieś fobie? 
- Tak mam, niestety. Jest ich dosyć sporo, może kiedyś nagram taki filmik, gdy zacznę nagrywać bo mam w planach. 
5. Pijesz kawę?
- Piję codziennie, bądź co dwa dni. Tak wiem, że kofeina itd. Ale tylko rozpuszczalną z mlekiem i cukrem. 

6. Co robiłaś o 24:00?
- Dzisiejszej nocy, chyba oglądałam filmiki na YouTubie. 

7. Czy w odległości, 3 metrów od Ciebie jest coś różowego? 
- Tak. 
8. Często piszesz smsy?
- Nie. Tak na prawdę, to prawie w ogóle. 

9. Czytasz książki?
- Tak. Uwielbiam je czytać. 

10. Masz duży pokój? 
- Jeśli powyrzucać rzeczy mojej młodszej siostry, chociaż w wakacje to się stanie bo będę miała własny pokój, to tak. 

11. Kiedy masz urodziny?
- 17 Styczeń. Z zodiaku Koziorożec.


12. Jakich piosenek słuchasz? 

- Tego co mi się spodoba. 



13. O której chodzisz spać? 
- 2, 3 miesiące temu chodziłam spać o 4,5... Teraz chodzę o 1, góra 2. Ostatnio daję sobie odpocząć i zasypiam nawet o 22, co mnie bardzo cieszy. 

14. Malujesz paznokcie? 
- Owszem. Chociaż rzadko, bo nie wychodzi mi to haha.

15. Twoje największe marzenie?
- Jeśli je tu napiszę, gwiazdy nie spełnią go haha.

16. Co lubisz robić? 
- Lubię rysować, słuchać muzyki, oglądać seriale, anime. Sporo rzeczy, ale nie na wszystko jest czas.

17. Jesteś leniem?
- Oj tak hahaha.

18. Czego się boisz?
- Fobia a lęk, to jest to samo. 

19. Umiesz śpiewać?
- Umieć, każdy umie, ale pytanie, czy ładnie się śpiewa, to już co innego. Nie wiem, naprawdę. Nie lubię śpiewać "publicznie".

20. Zjadałabyś cytrynę?
- Już nie raz jadłam cytrynę. Co kilka dni lubię sobie ukroić plasterek, lub dwa i tak o zjeść.

21. Facebook vs. Twitter?
- Twitter. Facebook już mi się znudził haha. Jest fajny, jeśli ma się z kim pisać. No dobra, ja mam, ale to zabiera zbyt wiele czasu. 
22. Trzy ulubione strony internetowe?
- Tumblr, YouTube, Ask

23. Ulubiona piosenka?
- Jest ich zbyt wiele, a jeśli jakieś mam, dodaję je na facebooka/aska.

24. Dużo śpisz?
- Haha, tak.

25. Oglądasz mecze? Jakie?
- Czasem oglądam, ale bardzo rzadko. Piłkę nożną.

26. Ulubiony sportowiec?
- Lionel Andres Messi (tak wiem inaczej Leo).

27. Masz jakieś hobby?
- Owszem.

28. Jesteś lubiana w swojej klasie?
- Myślę, że tak.

29. Masz skypa?
- Mam, lecz nie używam.

30. Co lubisz pić?
- Uwielbiam mleko haha, no i kawę. Lubię soki, ale tylko jabłkowe, bądź pomarańczowe. 

31. Ulubiony owoc?
- Nie mam ulubionego, lubię wszystkie owoce. Oprócz wiśni.

32. Czego nie lubisz w ludziach?
- Chamstwa, braku szacunku do drugiej osoby, braku szczerości. 

33. Zbierasz coś?
- Nie.

34. Ilu masz znajomych na facebooku?
- 2146 znajomych haha. Oczywiste jest, że nie znam każdego, tak tak, cała ja. 

35. Lubisz jak robi Ci się zdjęcia?
- O matko, nie! Nie cierpię tego na prawdę. Jakoś wolę sobie sama zrobić zdjęcia. No chyba, że jest to taka fotka na pamiątkę, bądź sama kogoś poproszę o zdjęcie.

36. Masz jakieś przezwisko/ksywę?
- Każdy mi mówi Madzia.

37. Masz rodzeństwo? 
- Tak. Siostrę Patrycję, która w Maju kończy 6 latek.

38. Lubisz chodzić do szkoły?
- To zależy. Ostatnio muszę przyznać, że sporo ją opuszczałam, ale mam swoje powody, które nie są dla mnie miłe. A tak to owszem.

39. Malujesz się?
- Tak.

40. Rozpuszczone, czy spięte włosy?
- Zdecydowanie rozpuszczone. Chyba, że mam swój lazy day, to mam często ochotę je zgolić na łyso haha.

41. Kolor ścian w pokoju?
- Aktualnie jasny fiolet i jedna ściana mocny. W lato będę miała cały biały pokój i zastanawiam się, czy zrobić jakiś element koloru takiego cappuccino.

42. Co najczęściej oglądasz na YT?
- Muzyka, vlogerki i vlogerów, czasem jakieś DIY, czy bajki haha.

43. Jesteś wolna?
- Wolna, to może być toaleta. Haha a tak serio, to nie mam jakieś osóbki, która gości mi w serduszku.

44. Jakie masz teraz włączone strony?
- YouTube, Blogger.

45. Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
- "Mamo Przemek prosił żebyś banana kupiła jak w sklepie jesteś bo wikixd" hahaha.

46. Jakie jest Twoje ostatnie połączenie?
- Chyba chodzi o to, do kogo dzwoniłam, lub ktoś do mnie. Więc: Wika G

47. Jaki kolor masz koszulki na sobie?
- Właściwie, to teraz mam na sobie bluzę. Czarna.

48. Co robiłaś wczoraj o tej godzinie?
- Serio teraz się nad tym zastanawiam haha. Chyba coś oglądałam i pisałam na grupie na fb.

49. Najgorszy przedmiot w szkole?
- Geografia i w-f grr...

50. Ile w dzień szkolny zajmuje Ci się wyszykowanie?
- 1,5 godziny tak mniej więcej. Ale to tak, jak rano wstanę, bo jeśli później to 20, 30 minut.



Uff to już wszystko. 19:19. Jak wszystko przeczytaliście to was podziwiam haha. A tu łapcie fotki z ostatnich dni. 














































You Might Also Like

21 komentarze

  1. Zdrowiej szybko :D
    Fajny Tag xD
    może wspólna obserwacja?
    daj znać u mnie
    Gabrielle ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post ;) Też nie umiem pływać

    -------------------------> Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej! :) Już Ciebie obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! :)
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz przepiękne włosy :) jeju zazdroszczę..
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz :)
    http://thedesiree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag! Masz ładny kolor włosów *.*
    Obserwujemy?

    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne włosy ;3
    Zapraszam do obserwacji ;)
    http://nicollever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju jakieś liczne selfies ;) poza tym super pomysł z tymi snapami :D
    zaobserwowałam kochana, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła, ale do niczego nie zmuszam oczywiście :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z SASSY OOTD ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetny post! :D
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja cie też oglądam Majuchę i Littlemonster *.* Uwielbiam Beyonce ! :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag można się o tobie wiele dowiedzieć.
    Jesteśmy ciut podobne :D
    natalii-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez uwielbiam czytac ksiazki
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudnie wyszłaś na tych ostatnich zdjęciach! Bardzo fajny TAG :)
    Mój blog - jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana! super!, mega pozytywne foty! Bardzo ciekawy post! :-) Buziaki!
    Jasne,ja juz zaobserwowałam i licze na to samo:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super tag i super zdjęcia :D
    http://muczaandaska.blogspot.com/2015/04/choies.html
    Mam prośbę, zaczęłam z koleżanką współprace z choies i potrzebne są kliknięcia. Poklikasz? c:

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś śliczna :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są super, tak samo jak twój blog! Jesteś bardzo pozytywną osobą! :)) Mam do ciebie prośbę. Czy mogłabyś wejść do mnie? Dopiero zaczynam i nie wiem czy komuś się podoba to co robię.. Z góry dziękuję z całego serduszka!:) http://pinkflapi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe odpowiedzi i na wiele z nich odpowiedziałabym tak samo :) Super zdjęcia :>
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post! <3
    może obserwacja za obserwację? :)
    natuuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super pytania i odpowiedzi


    obserwuje i licze na to samo
    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Szalona Dashy xD
    Oczywiście obserwuje <3
    Wpadaj tu ---> http://viczka-sussy.blogspot.com/ <333

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images