Update

Przepraszam dawną miłość, że nową uważam za pierwszą. Hej  ♥  Sporo mnie tutaj nie było, czyż nie? Tak jakoś... rok? Totalnie zapomni...

Przepraszam dawną miłość, że nową uważam za pierwszą.


Hej ♥ Sporo mnie tutaj nie było, czyż nie? Tak jakoś... rok? Totalnie zapomniałam o tym blogu, zresztą i tak nikt go nie czytał. Może i mam obserwatorów, jednak nazwa i link bloga są zmienione. Update, czyli aktualizacja. Zmieniłam się ogromnie przez ten rok. Wydoroślałam, zmieniły mi się poglądy, zainteresowania, marzenia, cele. Wpadłam w inną rutynę i mam inne nawyki.
 Jeszcze równo rok temu prawie że popadałam w depresję, z powodu takiego, że nigdy nie miałam chłopaka, a bardzo chciałam go mieć. W wakacje byłam na tyle zdesperowana, że zaczęłam poznawać ludzi przez internet, lecz koniec końców zaczęłam być z moim chłopakiem, który mieszka ode mnie prawie sto metrów :). Szczęśliwsza być nie mogę chyba. Co do cytatu... Zauważyliście, że zawsze w nowym związku, mówi się, że się tak nie kochało, jak kocha się tę osobę? Ile razy to zostało usłyszane przez was, bądź ile razy zostały wypowiedziane przez was te słowa? W każdym nowym związku. Słowa Szymborskiej są piękne.



You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images